Polo 6C – 1.4 TSI 150HK Landberg Tuning

Landberg Stage 1 Tuning

For at opnå Stage 1 kræver det blot en optimering af softwaren i motorstyringen.

Pris: 4125,- inkl. rullefeltsattest

– NB: Er bilen med DSG anbefales Landberg Gearkasse Optimering!

 – Forventet effekt:  170-180 HK/300-320 Nm

Vi anvender udelukkende software fra Landberg, der har opnået landets største erfaring og bedste omdømme gennem tuning af biler siden 2000′.

Landberg Stage 2 Tuning

For at opnå Stage 2 kræver det montage af andet forrør Med eller uden katalysator for at reducere modtrykket og øge flowet fra turboen ned til resten af udstødningen.

Pris ekskl. montage & materialer – Inkl. Rullefeltsattest: 5625,- inkl. moms

– NB: Er bilen med DSG anbefales Landberg Gearkasse Optimering!

Forventet effekt: 180-185HK/320-340Nm

Vi anvender udelukkende software fra Landberg, der har opnået landets største erfaring og bedste omdømme gennem tuning af biler siden 2000′.

Landberg - DQ200 Gearkasse Optimering

Er din bil med DSG? I så fald kan du med fordel købe vores anerkendte Landberg DQ200 Gearkasse optimering.

Pris: 2500,- inkl. moms

Fordele:

– Hurtigere gearskift

- Forbedrede skiftepunkter

– Aktivering af 1. gear således bilen ikke starter i 2. gear, og derved sejtrækker

– Øget koblingstryk der reducerer “Mikroslip”/glidning – (Ofte set på DSG – DQ200 Gearkasser)

– Øget momentbegrænsning således mere effekt tillades gennem gearkassen

– Ændring af Launch tidspunkt

Deaktivering af ACT

På nyere biler som eksempelvis 1.4, 1.5 TSI & 4.0 TFSI anvendes begrebet “Cylinder frakobling” til at reducere brændstofforbruget. Denne frakobling kan på mange biler, virke generende, når motorens gang ændres i tide og utide.

For 1500,- kan denne cylinderfrakobling deaktiveres.