Skoda Octavia 5E – 2.0 TFSI 190HK Landberg Tuning

Landberg Stage 1 Tuning

For at opnå Stage 1 kræver det blot en optimering af softwaren i motorstyringen.

Pris – Manuel: 4125,- inkl. rullefeltsattest

Pris – DSG: 6625,- inkl. Landberg DSG optimering & Rullefeltsattest

 – Forventet effekt:  265-275HKHK/430-450 Nm

Vi anvender udelukkende software fra Landberg, der har opnået landets største erfaring og bedste omdømme gennem tuning af biler siden 2000′.

Landberg - DQ381 Gearkasse Optimering

Er din bil med DSG? I så fald kan du med fordel købe vores anerkendte Landberg DQ381 Gearkasse optimering.

Pris: 2500,- inkl. moms

Fordele:

-  Hurtigere Gearskifte

- Forbedrede skiftepunkter

– Aktivering af 1. gear således bilen ikke starter i 2. gear, og derved sejtrækker

– Øget koblingstryk der reducerer “Mikroslip”/glidning – (Ofte set på DSG – DQ200 Gearkasser)

– Øget momentbegrænsning således mere effekt tillades gennem gearkassen

– Ændring af Launch tidspunkt

Anbefalinger til opgraderinger af hardware

Hold temperaturen nede & flowet i top med følgende Performance dele i super kvalitet

Racingline R600 Indsugning

For at få optimalt flow kan der med fordel monteres en Racingline R600 Indsugning. På følgende graf ses der forskellen ved Stage 1 tuning ved blot at montere en Racingline R600 Indsugning Turbomuffler & Turboinlet.

Wagner Tuning Intercooler

Lavere indsugningstemperatur og mindre modtryk giver bedre effektivitet hvilket medfører højere effekt. Disse fordele kan Wagner Tuning Intercooleren tilbyde.

Wagner Tuning Intercooleren har et en 90% større core volumen sammenlignet med den originale Intercooler.

På nedenstående graf kan der ses, at indsugningstemperaturen reduceres med op til 90%

Racingline Turboinlet & Turbomuffler

Henholdsvis både Turboinlet & Turbomuffler fra Racingline har samme formål – At øge flowet og reduceret modtryk. Disse to ting afspejler sig direkte som hurtigere ladetryk/Mindre turbolag samt mere effekt. I sammenhæng med øvrige Performance komponenter som Indsugning/luftfilter samt intercooler, danner du de bedste forudsætninger for mest effekt eller mindre belastning for motoren.

På nedenstående graf kan der erfares hvorledes at flowet er forbedret ved montage af en Racingline Turboinlet (ifbm. indsugning) ift. standard.

APR Tændspoler

NGK Tændrør