Polo 6R – 1.6 TDI 75/90/105HK Landberg Tuning

Landberg Stage 1

For at opnå Stage 1 kræver det blot en optimering af softwaren i motorstyringen.

Pris: 4125,- inkl. rullefeltsattest

– NB: Er bilen med DSG anbefales Landberg Gearkasse Optimering!

 – Forventet effekt:  135-140 HK/295-305 Nm

Vi anvender udelukkende software fra Landberg, der har opnået landets største erfaring og bedste omdømme gennem tuning af biler siden 2000′.

Landberg - DQ200 Gearkasse Optimering

Er din bil med DSG? I så fald kan du med fordel købe vores anerkendte Landberg DQ200 Gearkasse optimering.

Pris: 2500,- inkl. moms

Fordele:

– Hurtigere gearskift

- Forbedrede skiftepunkter

– Aktivering af 1. gear således bilen ikke starter i 2. gear, og derved sejtrækker

– Øget koblingstryk der reducerer “Mikroslip”/glidning – (Ofte set på DSG – DQ200 Gearkasser)

– Øget momentbegrænsning således mere effekt tillades gennem gearkassen

– Ændring af Launch tidspunkt

Fjernelse af “Dieselgate Software & Hardware

I forbindelse med “Dieselgate skandalen” udførte VW en række ændringer på en lang række biler, hvor der var snydt iht. emmisionsudledningen.

Disse ændringer har vist sig at medføre en række følge symptomer:

– Dysestøj, tilsodning, dårligere brændstoføkonomi smat hurtigere mekanisk slid på dyser og højtrykspumpe

Vi kan neddatere og fjerne disse ændringer for blot 1500,- ; Alternativt udføres dette GRATIS Ifbm. Landberg Tuning.

Ofte tilkøbte produkter eller ydelser

Deaktivering af Start/stop

Mange erfarer belastning i bilernes start/stop systemer.

– ydermere kan deaktiveringen medføre længere levetid på enkelte motorkomponenter såsom turbo.

For blot 625,- inkl. moms kan vi kode dette system fra.

Deaktivering af EGR ventilen

For at reducere forbrændingstemperaturen og dermed udledningen af NOx partikler, har fabrikanterne introduceret “EGR” – Exhaust Gas Recirculation systemet.  – Det der rent fysisk sker, er at de døde gasser fra forbrændingen med sod ledes tilbage ind i bilens indsugning. Idéen om dette system er god, men i praksis medfører det tilsodning af motorens komponenter og en tom pengepung til følge af dette.

EGR systemet kan i mange tilfælde deaktiveres i bilens motorstyring for blot 1500,- inkl. moms

Deaktivering af Partikkelfilter

På biler med partikkelfilter er der her mange, der erfarer problemer med partikkelfilteret – Defekte sensorer, tilstoppede filtre, for stort modtryk der leder til defekt turbo. Årsagerne er mange, hvilket er årsagen til, vi tilbyder deaktivering af filteret.

NB: Selve filteret skal være tømt, eller der skal være monteret downpipe forinden kodningen.

DPF systemet kan i mange tilfælde deaktiveres i bilens motorstyring for blot 1500,- inkl. moms